duminică, 18 aprilie 2010

Punct si de la capat

Cat de departe esti dispus sa mergi pentru o relatie? Cand realizezi ca e momentul sa te retragi si cum reusesti sa o faci cat mai delicat?
'I love you, but i love me more'. Sunt convinsa ca majoritatea fetelor zambesc acum cand vad citatul, dar sunt si mai convinsa ca cele opt cuvinte scrise mai sus, sunt cat se poate de bine ancorate in realitate. Compromisurile sunt baza de cele mai multe ori. Fie ca vorbim de un triunghi amoros, fie ca ne referim la o pereche. In primul caz, treci peste mandrie, iti calci peste principii si te arunci nepasator intr-o poveste toxica, uiti de tot ce te inconjoara si il vezi doar pe el, iar in al doilea caz, lungesti cat mai mult relatia fie pentru ca nu ai curaj, fie pentru ca ti-e 'mila' de persoana de langa tine. Am admirat intotdeauna femeile care se pretuiesc, femeile care au in primul rand o relatie cu ele, care se respecta, si nu le e niciodata teama sa o ia de la capat. Pana la urma, o viata avem si e pacat sa nu o traim la maxim. Stai...nu te grabi sa-mi spui ca viata nu e un lung sir de petreceri si aventuri. Stiu. Ai dreptate. Cand spun asta ma gandesc insa la faptul ca iubirea poate aparea la orice varsta si ca nu este normal sa ne agatam de imposibil si nefericire. Unii oameni nu sunt facuti sa ramana impreuna. Am scris in doua posturi anterioare despre efectul 'ex-ului' si despre tentatia triunghiului amoros. Le-am trait pe pielea mea pe amandoua, si nu sunt sigura ca ma mandresc cu asta, insa am acceptat trecutul si am invatat cand 'suficient e suficient'. Pana de curand, se spunea ca doar femeile sunt cele melancolice, ca doar lor le lipseste curajul de a pleca, insa mai nou, barbatii au trecut si ei pe partea cealalta a baricadei. Din comoditate? Din iubire? Din dorinta de a nu frange inimi? Ma plimbam zilele trecute prin gradina botanica din apropiere si am realizat ca in sfarsit inima mea e libera sa iubeasca. A scapat de toate fantomele care candva i-au provocat lacrimi, si abia asteapta sa imbratiseze dragostea. Am folosit deja doua cuvinte mari, grele, apasatoare.....dar asta este adevarul. Si mi-e bine.

Tu, cat de departe esti dispus sa mergi???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu